Індивідуальний план роботи під час карантину (06.04.2020-24.04.2020) вчителя англійської мови Шульги Марини Павлівни
Індивідуальний план роботи під час карантину
(06.04.2020-24.04.2020)
вчителя англійської мови Шульги Марини Павлівни
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1. |
06.04.2020 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 6, 7, 8 класів 2. Онлайн консультації, телефонний зв'язок з учнями і батьками з питань дистанційного навчання 3. Робота з методичною літературою |
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.30 |
Підручник О.Д. Карпюк |
2. |
07.04.2020 |
1. Складання інтерактивних тестів для учнів середніх і старших класів по темах 2. Онлайн консультації з учнями 3. Розсилка завдань з англійської мови |
9.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00 |
|
3. |
08.04.2020 |
1. Складання інтерактивних тестів для учнів старших класів по темах 2. Розробка та розсилка завдань учням 4,5,9 класів 3. Опрацювання фахової літератури 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів |
9.00-10.00
10.00-12.00
12.00-12.30
12.30-13.30 |
Освітня платформа «На урок»
Групи у соціальній мережі Фейсбук
|
4. |
09.04.2020 |
1.Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи. 2. Розміщення завдань для учнів 5, 6, 7,8 класів. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання |
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.30
12.30-13.45 |
Групи у соціальній мережі Фейсбук
|
5. |
10.04.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 8, 9 класів. 2. Робота з теми самоосвіти 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів 4 класу |
9.00-10.30
10.30-12.00
12.00-13.45
|
Групи у соціальній мережі Фейсбук, (Вайбер, Телеграм) |
6. |
13.04.2020 |
1. Підбір завдань для індивідуальної роботи з обдарованими учнями 2. Робота з шкільною документацією |
9.00-10.30
10.30-13.45 |
|
7. |
14.04.2020 |
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури та підвищення теоретичного та наукового рівня |
9.00-13.45 |
|
8. |
15.04.2020 |
1.Наповнення папки самоосвіта. 2.Робота з фаховою літературою 3.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
9.00-10.30
10.30-13.45 |
|
9. |
16.04.2020 |
1.Створення таблиць на тему «Граматичні часи дієслів» 2.Робота з методичною літературою на тему «Сучасні підходи для успішного розвитку творчих здібностей учнів» 3.Перегляд записів вебінарів на тему: «Організація роботи під час карантину» |
9.00-10.30
10.30-11.30
11.30 – 13.45 |
|
10. |
17.04.2020 |
1. Пошук інтерактивних завдань для учнів старших класів. 2.Розробка граматичних таблиць та схем. 3. Опрацювання фахової літератури. Проходження курсів на освітній платформі EdEra |
9.00-10.00
10.00-11.30
11.30-13.45 |
|
11. |
20.04.2020 |
1.Підбір завдань для учнів 5,6,7,8 класів для розвитку письма. 2.Навчальні завдання для учнів 9 класу. 3. Пошук інтерактивних завдань для учнів молодших класів. |
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-13.45 |
|
12. |
21.04.2020 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5,7,8, 9 класів 2.Розробка тестових завдань на тему «Present Simple and Present Continuous» 3.Опрацювання фахової літератури |
9.00-11-00
11.00-12.30
12.30-13-45 |
Групи у соціальній мережі Фейсбук, (Вайбер, Телеграм)
|
13. |
22.04.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів на сайті школи 2. Підготовка до онлайн-консультацій в умовах дистанційного навчання 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
9.00-11-00
11.00-12.00
12.00-13.50 |
|
14. |
23.04.2020 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 6,8, 9. класів 2.Підбір завдань для розвитку навичок аудіювання для учнів 11 класу |