A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великовисторопська гімназія з дошкільним відділенням та початковою школою Лебединської міської ради

Завдання з історії,  основ здоров’ я, мистецтва

Дата: 30.03.2020 14:46
Кількість переглядів: 712

 

Фото без опису

ЗАВДАННЯ

для дистанційного опрацювання навчального матеріалу

учнями 5-9 класів Великовисторопського НВК: ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ

на період карантину  з 16.03.2020 р. по 03.04.2020 року

з історії,  основ здоров’ я, мистецтва

 

Історія – 5 клас

  1. Прочитати §23, художній текст с.162-163, виконати завдання с. 164.
  2. Прочитати §24, художній текст с.167-169, виконати завдання с. 171,

повторити § 21-22.

 

Історія – 6 клас

  1. Прочитати §42, виконати завдання с. 161.
  2. Повторити §40-41, виконати завдання  с.162 – 163, виконати завдання вчителя для контрольного тестування.
  3. За виданням О. Бандровського «Цікаві факти з історії давніх часів» читати с.103-142
  4. Прочитати §44-45, виконати завдання і задачі с. 170.
  5. За виданням О. Бандровського «Цікаві факти з історії давніх часів» читати с.143-162

 

Історія  України – 7 клас

  1. Опрацювати п.1-3  §19, скласти хронологічну таблицю,  виконати завдання з картами.
  2. Опрацювати  §19, скласти опорну схему (за періодами правління князів ВКЛ), виконати завданняс.186.

        Всесвітня історія – 7 клас

  1. Повторити §14-15, виконати завдання для узагальнення знань с.158.
  2. Повторити §14-15, виконати тестові завдання с.159-160, виконати завдання вчителя для контрольного тестування.

 

      Історія України – 8 клас

  1. Опрацювати §28, скласти  план за пунктами, виконати завдання с.217.
  2. Повторити матеріали вивченого розділу, виконати завдання для узагальнення знань с.219-220, краєзнавчі дослідження за напрямками (с. 218).
  3. Повторити матеріали вивченого розділу, виконати тестові завдання  с.220-222, виконати завдання вчителя для контрольного тестування.

Всесвітня історія – 8 клас

  1. Опрацювати §22, скласти розгорнутий тезовий план за пунктами, вивчити термінологію, виконати завдання с.191.
  2. Опрацювати §23, заповнити порівняльну таблицю про держави і політику провідних монархів, виконати завдання с.201-202, з картою.

 

        Історія України – 9 клас

  1. Опрацювати §23, скласти розгорнутий тезовий план за пунктами, виконати завдання с.210.
  2. Опрацювати §24, скласти опорну розгорнуту схему політичних партій, виконати завдання с.216.
  3. Опрацювати §25, заповнити хронологічну таблицю, синхронізовану таблицю (з подіями всесвітньої історії), виконати завдання с.225.

Всесвітня історія – 9 клас

  1. Повторити матеріали вивченого розділу, §23-25, опорні матеріали, виконати завдання вчителя для контрольного тестування.
  2. Опрацювати §26, скласти опорний конспект, виконати завдання с.225, з картою.

Основи правознавства – 9 клас

  1. Опрацювати §23, скласти опорний конспект за пунктами, вивчити опорні матеріали, виконати завдання с.148.
  2. Опрацювати §24, скласти опорну схему, виконати завдання с.150.

 

Природознавство – 5 клас

  1. Прочитати §37, виконати завдання с. 137, повторити § 34-36.
  2. Прочитати §38-39, виконати завдання с. 141,146.
  3. Прочитати §40, виконати завдання с. 151, підготувати розповідь про тварину.
  4. Прочитати §41, виконати завдання с. 156, підготувати розповідь про тварину.
  5. Прочитати §42, виконати завдання с. 161, підготувати розповідь про тварину, повторити § 40-41.

Основи здоров ?я – 5 клас

 

  1. Прочитати с.122-126 §22, скласти пам? ятку, вивчити правила пам? ятки.
  2. Прочитати  §22, продовжити складання пам? ятки, виконати завдання і ситуації с. 132.
  3. Прочитати §23, скласти і вивчити пам? ятки, виконати завдання і ситуації  с. 140.

 

Основи здоров ?я – 6 клас

  1. Прочитати §25, скласти і вивчити пам? ятку, виконати завдання с. 117, практичне завдання з дорослими.
  2. Прочитати  §26, скласти і вивчити пам? ятку, виконати завдання с. 121, підготувати інформацію за джерелами  з дорослими.
  3. Прочитати §27, скласти і вивчити пам? ятки, виконати завдання і ситуації  с. 128.

 

Основи здоров ?я – 7 клас

1. Опрацювати §22, скласти і вивчити пам? ятку, виконати завдання і ситуації с. 85, повторити опорні матеріали вивченого розділу.

2. Виконати завдання вчителя для контрольного тестування.

3. Опрацювати  §23, скласти і вивчити пам? ятку, виконати завдання с. 92, скласти рейтинг телепередач.

 

Основи здоров ?я – 8 клас

  1. Опрацювати §24-25, скласти і вивчити пам? ятки, виконати завдання  с.115, 118, проєкт.
  2. Опрацювати §26, скласти опорну схему, вивчити пам? ятки, виконати завдання і ситуації с. 124.

 

Основи здоров ?я – 9 клас

  1. Опрацювати §23, скласти і вивчити пам? ятки, виконати завдання  с.165, практичні завдання.
  2. Опрацювати §24, виконати інформаційні дослідження, завдання с. 169.
  3. Опрацювати §25, скласти опорні схеми, вивчити пам? ятки, виконати завдання  с.178, практичні завдання с.179(з Інтернетом).

 

Образотворче мистецтво – 5 клас

  1. Прочитати §24, виконати практичне художнє завдання с.120.
  2. Прочитати §25-26, виконати практичні художні завдання с.123; с.132(витинанка), за бажанням виконати ескіз дерева життя.

 

Образотворче мистецтво – 6 клас

  1. Прочитати §21, виконати практичне художнє завдання с.123.
  2. Прочитати §22, виконати практичне художнє завдання с.129.
  3. Прочитати §23, виконати практичне художнє завдання с.137(витинанка), за бажанням виконати додаткове практичне завдання с.137, дослідження з інформаційних джерел.

 

Образотворче мистецтво – 7 клас

  1. Прочитати §24, виконати практичне художнє завдання с.102.
  2. Прочитати §25, виконати практичне художнє завдання с.106.
  3. Прочитати §26, виконати практичне художнє завдання с.108.

 

Мистецтво – 8 клас

  1. Опрацювати §28-29, виконати опорну схему, практичні завдання (сприймання музичних творів).
  2. Повторити §28-29, виконати завдання с.163, завдання СО і МП с. 163.

 

 

Мистецтво – 9 клас

  1. Повторити §23-24, опорні матеріали, виконати практичні завдання (СЕМ), завдання с.159, творчі завдання; виконати практичне художнє завдання с.212-213.
  2. Опрацювати §25-26, виконати опорні схеми, виконати практичні завдання (СЕМ), завдання с.167, творчі завдання.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора