Індивідуальний план дистанційної роботи на період продовження карантину з 13 квітня по 24 квітня 2020 року вчителя початкових класів Коваленко Н.В.
Індивідуальний план дистанційної роботи
на період продовження карантину
з 13 квітня по 24 квітня 2020 року
вчителя початкових класів
Коваленко Н.В.
13.04 |
Математика |
Перевіряємо свої досягнення. |
стр. 101, №1-4 |
Перегляд вебінару «Рік математики в Україні Результативна природничо-математична освіта у початковій школі"(від 02.04.2020)https://www.youtube.com/watch?v=66uGnA9tVR0
|
Українська мова |
Навчаюся розрізняти текст-розповідь. |
стр. 128, Вправа 1.
Текст-розповідь https://yaskovets.blogspot.com/2020/04/2.html |
||
Читання |
Наполеглива праця – запорука успіху. Оксана Кротюк «Пластиліновий песик» |
стр.113,114. Автор - дітям https://yaskovets.blogspot.com/2020/04/blog-post_11.html Онлайн-тести на засвоєння змісту прочитаного твору https://naurok.com.ua/test/plastilinoviy-pesik-za-oksani-krotyuk-40668.html
|
||
Фізкультура |
Чергування бігу у повільному темпі з ходьбою. Вправи з м’ячем. Естафети з елементами «човникового бігу». |
Виконуємо вправи з малим м’ячем |
||
14.04 |
Я досліджую світ |
Які бувають громадські місця? |
Корисні підказки2. https://yaskovets.blogspot.com/2020/04/2_81.html Правила поведінки в громадських місцях для школярів https://yaskovets.blogspot.com/2020/04/blog-post_78.html
|
Опрацювання матеріалів інтернет-платформи «НаУрок», що стосуються науково-педагогічної ідеї, над якою працює вчитель «Розвиток критичного мисленння» |
Математика |
Досліджуємо суму однакових доданків. |
стр. 103, №2,4(усно), №3,5.
|
||
Українська мова |
Вчуся складати текст-розповідь. |
стр. 129, Вправа 3. |
||
Читання |
Маленькими кроками до великих перемог. За Дженніфер Мур-Маллінос «Я все зможу!» |
стр. 115-117.
Онлайн-тести на засвоєння змісту прочитаного твору https://naurok.com.ua/test/dzhenifer-mur---mallinos-ya-vse-zmozhu-139257.html |
||
15.04 |
Я досліджую світ |
Я в бібліотеці. |
ЕТИКЕТ – у бібліотеці https://yaskovets.blogspot.com/2020/04/blog-post_52.html
|
Участь у вебінарі «НаУрок» «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими потребами»
|
Математика |
Досліджуємо різницю кількох однакових чисел. |
стр. 104, №4-5. |
||
Читання |
Чи варто ризикувати? За Оксаною Радушинською «День народження!» |
стр. 117-120.
Онлайн-тести на засвоєння змісту прочитаного твору https://naurok.com.ua/test/den-narodzhennya-za-oksanoyu-radushinskoyu-54991.html |
||
16.04 |
Я досліджую світ |
Гірські породи. |
Опрацювати матеріали підручника на стр.92-93.
|
Участь у вебінарі від «ВСЕОСВІТА» «Модель учнівського самоврядування для дітей молодшого шкільного віку»
|
Українська мова |
Навчаюся розрізняти текст-опис. |
стр. 130, Вправа 6. Текст-опис https://yaskovets.blogspot.com/2020/04/blog-post_83.html |
|
|
Фізкультура |
ПВ. Біг 30 м з високого старту. Комплекс ВРГ. Удари по нерухомому м’ячу і м’ячу, що котиться. Навчальна гра у футбол. |
Виконуємо комплекс ЗРВ (кожну вправу повторити 8-10 разів) https://yaskovets.blogspot.com/2020/04/blog-post_57.html
|
||
17.04 |
Я досліджую світ |
Пальчиковий театр. |
Виготовлення пальчикових іграшок за відео-інструкцією майстер-класу "Пальчиковий театр" https://yaskovets.blogspot.com/2020/04/blog-post_94.html
|
Поповнення бібліотеки на платформі https://vseosvita.ua/user/id29241 для організації дистанційного навчання учнів.
|
Математика |
Додаємо і віднімаємо однакові числа. |
стр. 105, №1-4.
|
||
Фізкультура |
ПВ. Біг 30 м з високого старту. Комплекс ВРГ. Стрибкові вправи. Виконання ударів після зупинки та ведення м’яча. |
Виконуємо комплекс ВРГ https://www.facebook.com/viktor.tvardovski/videos/2843175609137246/
Вправи «Модуль-футбол» (кожну праву виконувати не менше 20 секунд. Вправи для відчуття м’яча. Ведення м’яча) |
||
Урок розвитку мовлення |
Навчаюся складати розповідь за поданим початком. |
Слідкуємо за оновленням інформації та завдань з вивченої теми на блозі вчителя початкових класів Ясковець Марії Михайлівни https://yaskovets.blogspot.com/2020/03/blog-post_24.html (мітки Дистанційне навчання (карантин), Українська мова)
|
||
21.04 |
Я досліджую світ |
Київ – столиця України. |
Опрацювати матеріали підручника на стр.102.
|
Участь у вебінарі від «ВСЕОСВІТА» «Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями» |
Математика |
Математичні задачі та дослідження. |
стр.106, №1-5. |
||
Українська мова |
Навчаюся складати текст за ілюстрацією. |
стр. 131, Вправи 8. Складання розповіді за малюнком та опорними словами https://yaskovets.blogspot.com/2020/04/blog-post_37.html |
||
Читання |
Пізнаю себе. За Дженніфер Мур-Маллінос «Безліч емоцій» |
|